Un magazin online cu haine doar pentru copii…si realizate doar de designeri romani. In acelasi timp, un business care ajuta copiii care provin din familii fara posibilitati financiare. Pentru o astfel de afacere, Roxana Dumitru, cea care pana anul trecut a condus timp de sase ani Leo Burnett&Target, una dintre cele mai mari agentii de creatie de pe piata locala, a renuntat la cariera pe care o avea in publicitate si a fondat impreuna cu Adina Sasu businessul de haine pentru copii Designers for Kids.
In octombrie anul trecut Roxana Dumitru (41 de ani) pleca de la Leo Burnett&Target, una dintre cele mai mari agentii de publicitate de pe piata locala cu afaceri de 16,3 milioane de euro in 2012. Ea a fost inlocuita la conducerea agentiei de catre Lorand Balint, un specialist cu peste 13 ani de experienta in comunicare.
“Dupa 17 ani in care am muncit enorm, am lucrat pe zeci de categorii pe care activau clientii cu care colaboram, am <
Ideea de a lansa Designers for Kids a aparut la o cafea cu actuala ei partenera de business Adina Maria Sasu (34 de ani). Ambele detin 50% din afacere.
Au fondat Designers for Kids pentru ca acesta este un business care imbina pasiunea celor doua pentru moda, dragostea pentru copii si dorinta de a ajuta copiii care provin din familii sarace.
Citeste si:Dupa 17 ani in publicitate, a lansat o afacere cu haine pentru copii create doar de designeri romaniDe ce sunt optimisti publicitarii?Peste 30 de oameni din Leo Burne