Plenul Consiliului Județean Brașov a aprobat astăzi proiectul de hotărâre privind „delegarea în gestiune a serviciilor de întreținere și reparare a drumurilor județene, aflate în administrarea Consiliului Județean“. Contractul va fi derulat pe o perioadă de opt ani și a fost analizat de către o firmă de avocatură, pentru a nu exista probleme, a precizat președintele Consiliului Județean, Aristotel Căncescu.
Reprezentanți ai administrației publice judeene au precizat pentru newsbv.ro că s-a decis delegarea acestui serviciu pe o perioadă ma mare de timp pentru ca fimra care vine la licitație să-și poate face un plan de afaceri „à a long“ și să poată oferta un preț cât mai mic.
Consilierii judeţeni şi-au dat acordul de principiu, în prima jumătate a lunii mrite, și pentru introducerea unei taxe pentru autovehiculele de peste 10 tone care circulă pe drumurile judeţene din Braşov. Decizia a venit ca urmare a faptului că bugetul alocat în acest an de Guvern pentru întreţinerea şi repararea drumurilor judeţene 6,42 milioane de lei este infim în comparaţie cu necesităţile. Propunerea introducerii unei astfel de taxe a venit la propunerea preşedintelui Consiliului Judeţean Braşov, Aristotel Căncescu, care a precizat că aceşti bani nu vor ajunge nici măcar pentru deszăpezire.
Plenul Consiliului Județean Brașov a aprobat astăzi proiectul de hotărâre privind „delegarea în gestiune a serviciilor de întreținere și reparare a drumurilor județene, aflate în administrarea Consiliului Județean“. Contractul va fi derulat pe o perioadă de opt ani și a fost analizat de către o firmă de avocatură, pentru a nu exista probleme, a precizat președintele Consiliului Județean, Aristotel Căncescu.
Reprezentanți ai administrației publice judeene au precizat pentru newsbv.ro că s-a decis delegarea acestui serviciu pe o perioadă ma mare de timp pentru ca fimra care vi