AUDIENȚE. Splash – Vedete la apă, show-ul de vară al postului Antena 1, a ajuns aseară la final. Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audiențele finalei de aseară, ce s-a întâmplat pe intersecția cu filmul Triple X (cu Vin Diesel), de pe Pro TV, dar și care au fost performanțele emisiunii în fiecare din cele șapte ediții ale sezonului.
Splash, emisiune câștigată de Piticu’ de la Simplu, a fost cel mai urmărit program la nivel urban. La nivelul întregii țării și pe segmentul comercial, emisiunea a fost pe locul doi, după Pro TV.
NAȚIONAL. Finala Splash – Vedete la apă a fost urmărită, în fiecare minut, de aproape 1,1 milioane de români. Antena 1 a fost pe locul doi, după Pro TV, post la care se uitau cu 150.000 mai mulți români.
URBAN. Splash a fost pe primul loc la publicul urban: aproape 700.000 de orășeni erau cu ochii pe finala de pe Antena 1. Pro TV a fost pe locul secund, la 70.000 de telespectatori distanță.
SEGMENTUL COMERCIAL. Targetul comercial a fost al Pro-ului. Pe intervalul Splash, la Pro TV se uitau 398.000 de persoane între 18 și 49 de ani (7,1 rating). Finala Antena 1 a fost vizionată de 322.000 de telespectatori din targetul comercial (5,8 rating).
Audiența posturilor TV duminică, 18 august, pe intervalul finalei Splash – Vedete la apă:
Primele două locuri din clasamentul general al finalei s-au menținut și pe intersecția cu filmul Triple X, în care Vin Diesel a fost actor principal: Antena 1 a luat orașele, Pro TV a fost pe primul loc pe național și pe targetul comercial.
Audiența Pro TV și Antena 1 pe intersecția Splash – Triple X:
Debutul Splash, la începutul lunii iulie, a adus și vârful de audiență al concursului de sărituri prezentat de Pepe. Pe 7 iulie, la debut, aproape 1,5 milioane de români se uitau în fiecare minut la emisiunea de pe Antena 1. Prima ediție a fost, de altfel, singur