Personalul de conducere aflat în preaviz din cadrul fostei Direcţii Generale a Finanţelor Publice Gorj nu va fi nevoit să susţină examen pe post, cel puţin în primă fază. Se pare că pentru posturile respective din cadrul noii Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice a optat doar câte o persoană pe post. Singura surpriză ar putea fi dacă apar candidaţi din afara judeţului.
Foştii şefi de birou şi şefi de serviciu din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Gorj nu au “rivali” pentru posturile respective din cadrul noii unităţi înfiinţate în urma reorganizării ANAF, Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Gorj. Câte un candidat a optat la fiecare post, iar dacă nu au optat şi alte persoane din celelalte judeţe ale regiunii, au cele mai mari şanse să prindă postul. “Pentru funcţiile de şef serviciu, şef birou a fost câte o opţiune şi ca urmare nu se va organiza examen. Urmează ca în perioada următoare Direcţia Regională să emită deciziile de numire pe funcţii. Din regiunea Oltenia putea să opteze orice persoană care îndeplinea condiţiile, noi ştim că nu, mă refer la opţiunile celor care sunt salariaţi la Gorj, dacă cineva de la Mehedinţi sau de la Olt de exemplu ar fi optat, această opţiune este transmisă la regiune şi acolo se centralizează. Teoretic există această posibilitate”, a declarat Marin Ciumag, şeful interimar al Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Gorj.
Foştii directori au optat pentru vechile funcţii
Gheorghe Paraschivu, trezorierul şef, şi el aflat în preaviz, şi-a exprimat opţiunea. În cadrul noii unităţii îşi doreşte acelaşi post pe care se pare că nu l-ar fi dorit niciunul dintre colegii săi, poate şi pentru că nu întruneau condiţiile necesare. “Eu am optat pentru funcţia de trezorier şef. Nu m-au interesat alte funcţii. Nu cred că au mai fost persoane care să opteze pentru acest post, n-am nicio informaţie