Google a primit un brevet care ar putea revoluţiona publicitatea prin Ochelarii Google (Google Glass), potrivit presei internaţionale.
Brevetul descrie modul în care oamenii de publicitate ar putea fi plătiţi în funcţie de numărul de vizualizări venite din partea utilizatorilor care poartă Ochelari Google, atât offline cât şi online. Google numeşte acest proces un sistem de "plată per vizualizare" ("pay per view").
Deş brevetul nu menţionează în mod explicit Ochelarii Google, iterează, totuşi, că sistemul său de contorizare a vizualizărilor necesită un dispozitiv montat pe cap, care cuprinde ochelari de vedere, rame laterale, lentile prin care utilizatorul vede scenele exterioare, iar imaginile sunt capturate în timp real, precum şi cel puţin o cameră web.
F. A. Google a primit un brevet care ar putea revoluţiona publicitatea prin Ochelarii Google (Google Glass), potrivit presei internaţionale.
Brevetul descrie modul în care oamenii de publicitate ar putea fi plătiţi în funcţie de numărul de vizualizări venite din partea utilizatorilor care poartă Ochelari Google, atât offline cât şi online. Google numeşte acest proces un sistem de "plată per vizualizare" ("pay per view").
Deş brevetul nu menţionează în mod explicit Ochelarii Google, iterează, totuşi, că sistemul său de contorizare a vizualizărilor necesită un dispozitiv montat pe cap, care cuprinde ochelari de vedere, rame laterale, lentile prin care utilizatorul vede scenele exterioare, iar imaginile sunt capturate în timp real, precum şi cel puţin o cameră web.
F. A.