Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – A.N.P.C.P.P.S.Romania – InfoCons in parteneriat cu Academia de Studii Economice – Facultatea de Marketing a realizat un studiu cu privire la informatiile ce se regasesc pe site-urile companiilor de taximetrie din Bucuresti.
Studiul face parte dintr-un proiect de monitorizare a produselor si serviciilor comercializate pe piata romaneasca, derulat de Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania - A.N.P.C.P.P.S.Romania –InfoCons in cadrul consortiului I.C.R.T. International Consumer Research & Testing pentru produse si servicii la standarde europene, pentru ca alegerea cetateanului consumator sa fie facuta in cunostinta de cauza .
In urma acestui studiu au reiesit urmatoarele :
Pentru mai multe informatii despre acest Studiu, viziteaza pagina www.protectia-consumatorilor.ro sectiunea Comunicate .
Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania - A.N.P.C.P.P.S.Romania - o9atitudine ! – InfoCons, unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor.
Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – A.N.P.C.P.P.S.Romania – InfoCons in parteneriat cu Academia de Studii Economice – Facultatea de Marketing a realizat un studiu cu privire la informatiile ce se regasesc pe site-urile companiilor de taximetrie din Bucuresti.
Studiul face parte dintr-un proiect de monitorizare a produselor si serviciilor comercializat