Noul serviciu va funcționa din septembrie. În august, 100 de localnici cer zilnic documente de la primărie pentru a obține cărți de identitate.
Primăria comunei Săbăoani va avea, din septembrie, propriul Serviciu Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor (SPCEP). Primele cărţi de identitate vor fi făcute la Săbăoani luna viitoare. Dotarea necesară există deja, iar doi angajaţi ai Primăriei Săbăoani fac practică, de o lună de zile, la Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Roman, pentru a-şi însuşi cunoştinţele necesare. În plus, toată aparatura a fost trimisă la Biroul Judeţean Neamţ a Bazelor de Date pentru a fi implementate programele aferente desfăşurării activităţii. “Nu pot avansa o dată a debutului activităţii la Săbăoani. Trebuie dat avizul de funcţionare din partea Direcţiei Generale de Evidenţă a Persoanelor, iar Primăria Săbăoani trebuie să ceară testarea funcţionarilor care au făcut practică, pentru a li se verifica nivelul cunoştinţelor”, a afirmat comisarul şef Veronica Bejenaru, şeful Biroului de Evidenţă a Persoanelor din cadrul Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Neamţ.
În luna august, lună în care se întorc acasă foarte mulţi cetăţeni plecaţi peste hotare, Primăria Săbăoani eliberează, zilnic, peste 100 de documente necesare pentru eliberarea cărţilor de identitate.
Noul serviciu va funcționa din septembrie. În august, 100 de localnici cer zilnic documente de la primărie pentru a obține cărți de identitate.
Primăria comunei Săbăoani va avea, din septembrie, propriul Serviciu Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor (SPCEP). Primele cărţi de identitate vor fi făcute la Săbăoani luna viitoare. Dotarea necesară există deja, iar doi angajaţi ai Primăriei Săbăoani fac practică, de o lună de zile, la Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Roman, pentru a-şi însuşi cunoştinţele necesare. În pl