În incinta terminalului „Sosiri“ al Aeroportului „Henri Coandă“ a fost introdus un nou mod de a face comandă de taxi, prin introducerea a două dispozitive cu afişaj digital touchscreen. Clienţii vor avea la dispoziţie şi un bon pe care vor fi tipărite detalii despre cursă.
Cele două dispozitive au fost amplasate în aeroport de pe 10 august şi folosesc aplicaţia creată de Meridian Taxi. Cu ajutorul acestora, călătorii români şi străini îşi pot comanda un taxi, fiind preluaţi din zona „Sosiri“ a aeroportului.
Spre deosebire de varianta existentă, noul mod de comandă permite direcţionarea comenzii de către pasager, direct către firma de taxi. De asemenea, noua aplicaţie afişează pe display logo-ul firmei, iar pasagerul poate recunoaşte cu uşurinţă compania pe care o doreşte.
Bon tipări cu detalii despre cursă
Chioşcurile cu afişaj digital permit comandarea unui taxi în mai multe limbi de circulaţie internaţională, dar şi tipărirea unui bon cu detaliile despre compania de taxi. Tot pe acest bon vor şi trecute şi indicativul maşinii, intervalul de timp estimat până la sosirea maşinii, numărul de telefon al dispeceratului şi adresa de e-mail valabilă pentru sugestii şi sesizări.
Directorul executiv al firmei de taxi, Lucian Marin, a declarat că este de acord cu faptul că pasagerul trebuie să ştie înainte cu cea firma urmează să călătorească, pentru că în acest mod pot fi evitate surprizele neplăcute. De asemenea, reprezentanţii companiei spun că noua formulă oferă un plus de securitate pasagerului.
Proiectul este susţinut şi promovat de Federaţia Operatorilor Români de Transport – FORT, cu sprijinul Aeroportului Internaţional „Henri Coandă“.
Pe aceeaşi temă:
Taximetriştii de la Otopeni, verificaţi de Poliţie: amenzi de mii de lei şi certificate de înamatriculare retrase
Aeroportul „Henri Coandă“, nominalizat la una dint