ING Asigurări de Viață lansează UNA, o asigurare de viață concepută special pentru femei, care îmbină protecția financiară cu o componentă de investiții și oferă beneficii suplimentare pe toată durata contractului.
Astfel, în premieră pentru piața românească a asigurărilor de viață, ING a construit și propune femeilor o asigurare ce oferă atât susținere financiară pentru situațiile dificile pe care nu le pot controla și care le pot perturba echilibrul din viața de zi cu zi, cât și un instrument flexibil de investiții și o experiență completă a ceea ce înseamnă relația cu o companie de asigurări.
“Atât în sediul central cât și în forța de vânzare, echipa ING Asigurări de Viață e formată în proporție de 75% din femei, astfel că întreaga cultură organizațională susține dorința noastră de a oferi un produs special acestui segment. Pornind de aici, pe baza studiilor pe care le-am realizat, am constatat că există un segment important de femei care, deși manifestă o nevoie reală de protecție financiară, nu dispune în piață de nicio asigurare de viață adaptată nevoilor specifice. Este un public pe care îl estimăm la aproape 130.000 de persoane, și care crește, format din acele femei puternice, ambițioase, cu familie și carieră, care îi susțin financiar pe cei dragi, nu se rezumă să viseze, ci fac lucrurile prin propria voință și reușesc într-o lume fără a-și pierde însă feminitatea. Am decis să fim proactivi și le-am întrebat prin intermediul unui studiu calitativ online ce își doresc, ce le sperie și cum le putem ajuta. Astfel am ajuns să creăm UNA de la ING, o asigurare de viață care îmbină protecția financiară pentru situațiile ce le-ar putea împiedica să își pună în aplicare planurile de viitor, un instrument de investiții dar și beneficii și experiențe speciale”, a declarat Marius Popescu, Membru al Consiliului de Administrație și Director General ING