ING Asigurari de Viata a lansat o asigurare special conceputa pentru femei, care imbina protectia financiara cu o componenta de investitii. Polita “Una” acopera si riscul de cancer, iar suma asigurata poate fi de pana la 400.000 lei.
Mihai Popescu, directorul general al societatii, a declarat ca ING a realizat o serie de studii care au descoperit o categorie de “femei pragmatice”, care reusesc intr-o lume a barbatilor. Astfel, compania a creat o polita de asigurare care sa raspunda nevoilor acestor femei.
"Atat in sediul central cat si in forta de vanzare, echipa ING Asigurari de Viata e formata in proportie de 75% din femei, astfel ca intreaga cultura organizationala sustine dorinta noastra de a oferi un produs special acestui segment", a spus Mihai Popescu, membru al Consiliului de Administratie si director general ING Asigurari de Viata (in curs de aprobare de catre Autoritatea de Supraveghere Financiara).
„Pe baza studiilor pe care le-am realizat, am constatat ca exista un segment important de femei care, desi manifesta o nevoie reala de protectie financiara, nu dispune in piata de nicio asigurare de viata adaptata nevoilor specifice. Este un public pe care il estimam la aproape 130.000 de persoane, si care creste, format din acele femei puternice, ambitioase, cu familie si cariera, care ii sustin financiar pe cei dragi, nu se rezuma sa viseze, ci fac lucrurile prin propria vointa si reusesc intr-o lume fara a-si pierde insa feminitatea”, a adaugat acesta.
Popescu estimeaza ca ING Asigurari de Viata va vinde cel putin 5.000 de astfel de polite pentru femei pe o perioada de 12 luni.
„Produsul a fost lansat pe 5 august si am incheiat deja 400 de polite pana in prezent. Intr-un an calendaristic estimam sa vindem cel putin 5.000 de polite, reprezentand circa 5% din politele noi incheiate”, a me