În urmă cu aproape două săptămâni, pe şantierul de la Michelangelo a început ridicarea tablierului de 360 de tone al podului. Partea din mijloc a podului a fost săltată cu 70 de centimetri, pentru vizionarea aparatelor de reazem. Redeschiderea circulaţiei peste pod în luna septembrie depindea de starea structurii de rezistenţă.
„Traficul încercăm să-l deschidem în luna septembrie, aceasta este promisiunea pe care am făcut-o. Cel mai mare efect asurpa acestei promisiuni o are tocmai ridicarea podului de azi. În funcţie de ce vom găsi sub pod, la sistemul de sprijin, putem să vedem în ce direcţie ne îndreptăm cu privire la redeschiderea traficului”, spunea viceprimarul Dan Diaconu pe 9 august.
Specialiştii unei firme din Bucureşti, veniţi să verifice starea aparatelor de reazem, nu au găsit nimic în neregulă. În ciuda faptului că de 40 de ani nu s-a intervenit la pod, acesta se prezintă într-o stare bună, necesitând doar câteva lucrări de recondiţionare. De aici rezultă o economie de timp, dar şi de bani. Astfel, podul nu mai poate fi un obstacol în calea împlinirii unei promisiuni făcute de primarul Robu cu privire la deschiderea parţială a traficului la sfârşitul lunii septembrie.
În urmă cu aproape două săptămâni, pe şantierul de la Michelangelo a început ridicarea tablierului de 360 de tone al podului. Partea din mijloc a podului a fost săltată cu 70 de centimetri, pentru vizionarea aparatelor de reazem. Redeschiderea circulaţiei peste pod în luna septembrie depindea de starea structurii de rezistenţă.
„Traficul încercăm să-l deschidem în luna septembrie, aceasta este promisiunea pe care am făcut-o. Cel mai mare efect asurpa acestei promisiuni o are tocmai ridicarea podului de azi. În funcţie de ce vom găsi sub pod, la sistemul de sprijin, putem să vedem în ce direcţie ne îndreptăm cu privire la redeschiderea traficului”, spunea viceprimaru