Samsung are două reclame interesante în care prezintă profilul utilizatorului de iPhone: este un adult de peste 35 de ani, are bani să investească în aceste telefoane şi se bucură la orice mică actualizare pe care o face Apple. Totuşi, un studiu demontează ceea ce Samsung a tot promovat, utilizatorii de iPhone sunt mai educaţi şi mai tineri decât cei cu telefoane Samsung.
Pe scurt, iată profilul unui utilizator de iPhone: este mai tânăr, mai bogat şi mai educat decât un utilizator de smartphone Samsung care rulează Android. Acesta nu este bătut în piatră, ci doar concluzia unui studiu realizat de Consumer Intelligence Research Partners (CIRP), citat de Business Insider. Astfel, reclamele Samsung „The Next Big Thing is Already Here“ prezintă fanii telefoanelor sale drept tineri, educaţi şi cu bani (nu se spune clar dacă bogaţi sau nu), dar studiul acesta prezintă exact contrariul, semn că marketingul nu este mereu şi rupt din realitate.
Studiul în cauză notează că utilizatori de telefoane iPhone au între 25 şi 34 de ani, sunt absolvenţi de facultate şi au venit mediu sau mai mare. Samsung are utilizatori în aceeaşi medie de vârstă, dar procentul celor cu studii superioare este mai mic. De asemenea, numărul celor cu venituri mai mici este mai mare. Totuşi, este şi o prezentare inegală a realităţii.
Samsung are mult mai multe telefoane decât Apple, iar Samsung Galaxy S4 este singurul poziţionat la acelaşi nivel cu iPhone 5. În rest, celelalte telefoane sunt mai ieftine şi pot să atragă un alt tip de public, după cum arată şi studiul. Mai rămâne însă un adevăr şi cauza poate fi tot strategia de piaţă a Samsung. Mai jos este profilul utilizatorului.
PocketNow notează că deşi Samsung are mai mulţi utilizatori, cei care se duc spre Apple renunţă la telefoanele sud-coreenilor. „Apple a «furat» de trei ori mai mulţi utilizatori de la Sams