Frumoasa rusoaică Maria Şarapova (26 de ani) dă totul pe terenul de tenis, dar şi în afara lui. Vreţi o dovadă? Sportiva clasată pe locul 3 WTA este în stare să renunţe la numele de familie de dragul unor bomboane. E drept că nu orice fel de bomboane.
Maria Şarapova are planuri mari pentru US Open, turneu care se va desfăşura în perioada 26 august - 9 septembrie. Iar planurile ei nu au neapărat legătură cu tenisul.
Frumoasa rusoaică intenţionează să-şi promoveze într-un mod original propriul brand de dulciuri, Sugarpova (n.r. - sugar înseamnă zahăr în limba engleză): să-şi schimbe numele din Şarapova în Sugarpova pe durata competiţiei amintite! A investit 500.000 de dolari în business
Blondina este cât se poate de hotărâtă şi a depus deja o cerere în acest sens la primăria din Bradenton (Florida), oraşul în care locuieşte. Bomboanele Sugarpova, afacere în care tenismena a investit 500.000 de dolari, sunt disponibile în 12 sortimente cu arome diferite, au fost lansate pe piaţă anul trecut şi se vând foarte bine, chiar dacă preţul unei pungi este piperat: 5,99 dolari.
“Dulciurile Sugarpova îi amintesc consumatorului de latura amuzantă şi dulce a Mariei Şarapova, senzaţia tenisului mondial”: aşa este descris produsul pe site-ul oficial. O parte din banii obţinuţi din vânzarea bomboanelor sunt folosiţi de Şarapova pentru a-i ajuta pe copiii defavorizaţi.