DENT ESTET, lider pe piaţa de servicii stomatologice din România, anunță pentru prima jumătate a anului o cifră de afaceri de 1,75 de milioane de euro, în creștere cu aproximativ 35% față de perioada similară a anului trecut și un număr de 5.000 de pacienți noi. Reteua pregătește extinderea portofoliului de servicii odată cu startul primului program de training pentru personalul non-medical din cabinetele și clinicile dentare.
Evoluția afacerilor rețelei de clinici stomatologice se datorează atât investițiilor derulate, la sfârșitul anului trecut, în deschiderea primei clinici stomatologice pentru adolescenți din Europa, cât și extinderii portofoliului de servicii.
“La nouă luni de la deschiderea DENT ESTET 4 Teens, concept premieră pe piața de servicii stomatologice din România, dar și din Europa, clinica numără 1.500 de pacienți și are un grad de ocupare de 70%, ceea ce confirmă o dată în plus faptul că adolescenții reprezintă o nișă de clienți care au nevoie de servicii adaptate. Rezultatele de până acum ne îndreptățesc să credem că ne vom depăși targeturile propuse pentru primul an de funcționare, respectiv 700.000 de euro cifră de afaceri și 2.000 de pacienți”, a declarat dr. Oana Taban, CEO DENT ESTET.
Pentru a doua jumătate a anului, DENT ESTET își menține estimarea de creștere cu cel puțin 20% a cifrei de afaceri, până la o valoare de aproximativ 3,4 milioane de euro și pregătește extinderea portofoliului de servicii odată cu startul primului program de training pentru personalul non-medical din cabinetele și clinicile dentare.
Prima serie de cursuri va începe în această toamnă având ca specializare Dental Office Management, un concept american adus în premieră în România de către DENT ESTET, urmând modelul celei mai dezvoltate piețe de servicii stomatologice din lume. Targetul principal va fi reprezentat de proaspeţii absolvenţi