Marin Golea, unul din locotenenţii de frunte ai lui Marin Condescu, preşedintele FNME, vrea să facă o manevră cu o maşină de teren de care se foloseşte, un Volkswagen Tiguan. Autoturismul a fost luat în leasing pe o firmă renumită a sindicalistului, Service Cariere Sind, însă acum vrea să o transfere, cu leasing cu tot, la Sindicatul „Minerul” Rovinari – Pinoasa. Motivul: firma i se apropie de faliment şi, pentru că nu mai are bani să achite ratele, vrea să uzeze de fondurile sindicatului. Mai mult, încearcă să facă „dispărut” un bun al societăţii, în cazul în care se va ajunge la insolvenţă.
Marin Golea a intrat, cu succes, în categoria sindicaliştilor cu dublă calitate în relaţia cu companiile de stat unde îşi desfăşoară activitatea, în acest caz Sucursala Electrocentrale Rovinari, respectiv fostul Complex Energetic Rovinari. Pe de o parte, acesta era reprezentant al intereselor salariaţilor, ca preşedinte la „Minerul” Rovinari, iar pe de alta, reprezentant al propriilor interese financiare, ca patron de firmă. Societatea pe care o patronează, Service Cariere Sind SRL, a luat fiinţă în anul 2008 şi, de atunci, a câştigat destul de bine de pe urma contractelor cu fostul CE Rovinari, cam 5,6 milioane de lei în trei ani, lucru care a permis patronului, respectiv Golea, să se întindă şi spre nişte achiziţii mai de lux, cum este o maşină de teren Volkswagen Tiguan, cumpărată în leasing. Ratele au fost achitate până acum de firmă, însă, în ultima vreme, Golea a ajuns în situaţia să nu mai poată susţine această cheltuială, având în vedere că s-a închis robinetul de bani de la producătorul de energie, începând din iunie. Astfel, încearcă să transfere maşina de la Service Cariere Sind la Sindicatul „Minerul” pentru ca, în viitor, cheltuielile să fie suportate de acesta.
Transfer suspect
În teorie, având în vedere că sindicatul este acţionar majoritar la