Furnizorul de produse si servicii de automatizare a tranzactiilor Printec mizeaza pe crestere organica, in contextul in care segmentele in care vrea sa se dezvolte compania (mobile banking, plati pe mobile si person-to-person) sunt in continua crestere, a declarat pentru Wall-Street.ro, Dragos Chivu, cel care din aprilie anul acesta a preluat managementul Printec Romania.
Dragos Chivu l-a inlocuit la conducerea Printec, furnizor a peste jumatate dintre ATM-urile bancilor si POS-urilor retailerilor de pe piata locala, pe Toni Cristescu, care in prezent este presedinte al Consiliului de Administratie si director al diviziei de sector public a companiei.
Printec este recunoscut ca fiind un jucator foarte important in domeniul bancar, compania lucrand cu peste 30 dintre cele 41 de banci care activeaza pe piata locala, insa, in ultimii ani, managementul si-a dorit sa se extinda tot mai mult in domenii precum telecomunicatii, retail si sectorul public, datorita noilor metode de plata din aceste segmente.
De altfel, recrutarea lui Dragos Chivu (41 de ani), un manager cu experienta de peste 15 ani in domeniul telecomunicatiilor la companii precum Orange, Telemobil, Nokia, Nokia Siemens Networks si Vodafone, sustine aceasta strategie. Ultima functie detinuta de Dragos Chivu a fost cea de director de marketing pe segmentul de date in cadrul Vodafone Romania, intre mai 2011 si decembrie anul trecut. Operatorii sunt tot mai interesati de utilizarea telefonului pentru tranzactii “Exista multa similaritati intre ceea ce fac acum si ce am facut inainte, pentru ca Printec este un vendor de solutii si infrastructura, care furnizeaza si intretine peste jumatate dintre ATM-urile si POS-urile din Romania. Evolutia este promitatoare, pentru ca sunt multe convergente intre zona bancara si cea de telecomunicatii. De exemplu, partea de mobile banking. Operatorii sun