Începând cu luna iunie 2013, Irina Becher este noul Director de Creație la Leo Burnett. Totodată, în această perioadă, departamentul de Creație al agenției de publicitate s-a extins și consolidat cu patru noi membri: Radu Olteanu și Adina Basag Teodorescu (senior copywriteri), alături de Cosmin Ezaru (Head of Art Directors) și Dinu Gojan (Senior Art Director).
Cu peste 10 ani de experiență în publicitate, Irina Becher și-a făcut copilăria în Friday Advertising și Publicis, pentru ca în 2005 să devină copywriter la Leo Burnett. Ad’Or, Effie sau Portoroz sunt doar câteva dintre competițiile în cadrul cărora Irina a obținut până acum nenumărate trofee importante, adăugând în portofoliul său campanii pentru branduri precum Bergenbier, P&G (Ariel, Bonux, Tide, Lenor, Always, Wella, Pantene), 24 Fun, Altex, Prigat, Petrom, Antipa, Doncafe, Cristim, Domo, Volkswagen, Skoda, Sensiblu, Garnier, OMV. De-a lungul anilor, a dezvoltat alături de echipa Leo Burnett campanii nominalizate şi premiate la festivaluri internaţionale şi naţionale, dintre care „campania ultimilor 10 ani” pentru Bergenbier, „Ziua Barbatului”, fiind cea pe care o consideră cea mai importantă realizare, care a dovedit forța unui brand care și-a asumat să facă mai mult decât advertising.
Irina se consideră a fi un produs 100% Leo. „Am trăit cu citatele lui Leo Burnett în minte, m-am inspirat din ele, am vrut să ajung în Leo pentru că le iubeam și am purtat în geantă, cu mine, timp de mai bine de un an, o cărticică primită de la Bogdan Naumovici cu 100 de citate ale lui Leo.” declară Irina.
Gândurile și planurile în noul său rol se leagă, inevitabil, de Leo. „Gândindu-mă ce vreau să realizez sau să transmit mai departe oamenilor din creație din noua postură, ochii mi-au căzut pe rollbox-ul de lânga birou. Și mi-am dat seama că atunci cand a trebuit sa aleg, ca fiecare dintre colegii me