Rio Bucovina, al treilea jucător la nivel naţional pe piata apei imbuteliate, anunta cumpararea unei fabrici noi la Girugiu si creştere a cifrei de afaceri în primele şase luni ale anului cu 11% faţă de primul semestru al anului 2012.
Primele luni ale anului 2013 au adus creşteri importante cotelor volumice ale companiei Rio Bucovina. Astfel, Rio Bucovina a înregistrat în perioada Decembrie 2012 - Mai 2013 o cotă de piaţă în volum de 9.5% din total piaţă de apă îmbuteliată din România, mai mare cu 0.7 pp faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Totodată, brandul Bucovina a înregistrat o creştere a cotei de piaţă, ajungând la 8% în perioada Decembrie 2012 - Mai 2013 (+ 1,5pp vs. Decembrie 2011 – Mai 2012). În ceea ce priveşte cota de piaţă volumică a mărcii Bucovina în categoria de apă minerală naturală carbogazificată din România, aceasta a înregistrat o creştere semnificativă ajungând în perioada Decembrie - Mai 2013 la 2.6% din piaţa de apă carbonatată.
În prima parte a anului anului 2013, Rio Bucovina îşi menţine poziţia de lider pe piaţa de apă plată îmbuteliată din Bucureşti, cu o cotă de piaţă în volum de 22.2% în perioada Aprilie - Mai, conform datelor furnizate de compania Nielsen.
În timp ce obiectivul principal al companiei pentru 2012 a fost consolidarea poziţiei în topul celor mai mari trei jucători activi pe piaţa autohtonă de profil, anul în curs a adus o reorganizare strategică a operaţiunilor menită să eficientizeze atât distribuţia directă, cât şi cea indirectă. În primele şase luni ale anului, Rio Bucovina a investit peste cinci milioane de euro pentru a îşi creşte capacitatea de producţie.
“Pentru noi, ca şi companie, anul 2013 reprezintă un an foarte important în care ne dorim nu doar să ne consolidăm poziţia de lider pe piaţa apei plate îmbuteliate din capitală şi poziţia a treia la nivel naţiona