Robert Coman, unul dintre fondatorii distribuitorului şi retailerului IT Best Computers care în prezent este implicat în afaceri cu energie, va deschide în această toamnă un monobrand Dolce&Gabbana în galeria comercială The Grand Avenue aflată la parterul hotelului de cinci stele JW Marriott din Capitală, potrivit unor surse din piaţă. Antreprenorul mai are în galeria comercială a aceluiaşi hotel alte două monobranduri: Valentino şi Roberto Cavalli, aduse în ultimii doi ani.
Magazinul va măsura 310 metri pătraţi şi va fi cel mai mare din galeria The Grand Avenue, brandul Dolce&Gabbana urmând a fi adus pe piaţa locală în locul restaurantului libanez Elmir, vizavi de Roberto Cavalli, potrivit aceloraşi surse. Investiţia într-un magazin de lux variază de la câteva sute de mii de euro la 1,5 milioane de euro, în funcţie de suprafaţa magazinului, de mobilier şi de celelalte standarde impuse de casa de modă.
Brandul italian Dolce&Gabbana este deja prezent în Europa Centrală şi de Est cu buticuri în Cehia (Praga), Ucraina (Kiev) şi Rusia (Moscova). Casa de modă a ajuns în prim-plan recent după ce designerii italieni Domenico Dolce şi Stefano Gabbana, proprietarii Dolce&Gabbana, au fost condamnaţi de un tribunal din Milano la un an şi opt luni de închisoare pentru evaziune fiscală. Ei au fost găsiţi vinovaţi pentru că nu ar fi declarat taxe pe venit în valoare de un miliard de euro, scrie Wall Street Journal. Cei doi neagă acuzaţiile şi spun că vor contesta decizia în instanţă. Procesul a început în urmă cu doi ani, după o investigaţie care a început în urmă cu şase ani.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 22.08.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi