Cunoscut ca un manager foarte dur, dar considerat un vizionar oamenii cu care a lucrat, Adrian Sârbu a ajuns în 20 de ani dintr-un simplu regizor la Studiourile Sahia la şefia companiei Central European Media Enterprises.
Adrian Sârbu a început ca partener al CME în 1995, când compania a lansat postul Pro TV în România. Din 2007 până în 2009 a ocupat funcţia de Chief Operating Officer al companiei. Din 2009 a fost Preşedinte şi CEO al CME. Adrian Sârbu a coordonat operaţiunile din cele şapte ţări în care grupul este prezent: Slovacia, Slovenia, Cehia, România, Ucraina, Croaţia şi Bulgaria.
Odată cu numirea sa în funcţie, Sârbu a vândut către CME toate acţiunile Media Pro Entertainment, ce include, printre altele, Media Pro Pictures, Media Pro Studios, Media Pro Music&Entertainment sau Cinema Pro, companii pe care omul de afaceri le-a creat de-a lungul timpului ca să servească Pro TV. Tranzacţia s-a ridicat la aproape 100 de milioane de dolari. Din această sumă, Sârbu a primit 10 milioane de dolari cash şi 2,2 milioane de acţiuni CME, plus posibilitatea de a cumpăra, în viitor, încă 850.000 de acţiuni ale companiei.
Ajutat de moştenitorul Estee Lauder
Sârbu a ajuns în poziţia de CEO la 14 ani după ce l-a convins pe Ronald Lauder, fondatorul grupului de media CME şi moştenitor al producătorului de cosmetice Estee Lauder, să investească 20 de milioane de dolari într-un post TV din România: Pro TV, al cărui director a devenit. „În 1994 Ronald Lauder a fost singurul care mi-a întins mâna şi aşa am putut relansa Pro TV-ul“, declara Sârbu în octombrie 2007, la scurt timp după numirea sa ca director operaţional al CME.
„Copilul cel mare“ al omului de afaceri a fost Mihnea Vasiliu (actualul director al Ringier România), fost director executiv al Publimedia şi Mediafax. Vasiliu îşi aminteşte prima întâlnire cu Sârbu în toamna lui 1991, când a fost