De noua linie de tramvai din Cluj-Napoca se bucură cel mai mult... şoferii. Un exemplu este Bulevardul Muncii, unde, odată cu modernizarea şinelor, s-a turnat asfalt nou, însă doar pe banda a doua, între linii. Prima bandă de circulaţie este în continuare plină de cratere, aşa că şoferii preferă să se încoloneze pe linia de tramvai.
Emil Boc a inaugurat în urmă cu două săptămâni noua linie de tramvai Gară-Bulevardul Muncii. Primarul s-a plimbat cu tramvaiul, dar a uitat să se uite pe geam la craterele de pe stradă.
Lucrari tipic romanesti. aceeasi strada are pe mijloc asfalt nou nout insa pe benzile laterale asfaltul abia se mai vede. Astfel soferii evita pe cat pot aceasta banda.
Şoferii se plâng că nu pot circula pe prima bandă şi spun că ar fi trebuit asfaltată toată strada.
Reprezentanţii primăriei vor ca până la iarnă să fie asfaltată toată strada. Numai că nici licitaţia nu a fost încă organizată, iar dacă vor fi şi contestaţii strada ar putea intra în anul viitor în aceeaşi stare.
"Este vorba de doua proiecte diferite pe fonduri europene. dupa finalizarea proiectului de reabilitare liniei intervenim cu reabilitare strazi adiacente liniei de tramvai. In 29 aug are loc licitatia si asteptam firme interesate pt a finaliza cat mai repede", a precizat Iulia Perşa, reprezentant al Primăriei Cluj-Napoca.
Reabilitarea liniei de tramvai din Mănăştur până pe bulevardul Muncii a costat aproape 130 de milioane de lei.