Nici macar nu a inceput scoala ca marii comercianti si producatori din Statele Unite au pornit sa anunte reducerile de Craciun.
Cu peste 120 de zile pana la Sarbatori, compania Toys R Us, producatoare de jucarii, a anuntat deja ca politica de reduceri in perioada sarbatorilor va fi asimilata si de partenerii online Amazon.com, Walmart.com, Target.com si BestBuy.com, scrie CNBC.
Potrivit comunicatului companiei, anuntul a fost facut pentru a asigura toti clientii de preturi foarte bune la produsele Toys R Us in perioada Sarbatorilor.
De asemenea, lantul de magazine Walmart a anuntat ca va renunta la taxa de cinci dolari care era perceputa pana acum la infiintarea unui cont online de rezervare a produselor. Incepand din 13 septembrie, clientii isi vor putea face lista de cumparaturi pentru perioada Sarbatorilor intr-un cont online gratuit.
"Tot anul, dar in special de Sarbatori, clientii nostri au nevoie de un lider al reducerilor. Anul acesta suntem decisi sa facem tot ceea ce am facut si anul trecut pentru a-i ajuta pe americani sa economiseasca. Cu cat e mai mare suma economisita, cu atat fiecare american poate oferi familiei sale un Craciun minunat fara sa depaseasca bugetul", a declarat directorul de marketing al Walmart.
Potrivit managerilor din industria de retail, presiunea vanzarilor a inceput deja sa creasca pe umerii angajatilor in domeniu. Succesul in cel de-al patrulea sfert de an poate fi cheia unui an incheiat pe profit. Mai mult, perioada de criza creeaza o competitie si mai acerba pe banii din buzunarul clientilor.
Purtatoarea de cuvant a Federatiei Nationale de Comert din Statele Unite a dezvaluit unul dintre motivele pentru care reducerile de Sarbatori sunt anuntate inca din august: "Daca este sa ne luam dupa studii, 40% dintre cei care fac cumparaturi de Sarbatori spun ca incep