Facebook a anunţat la finalul lunii iulie posibilitatea de a introduce articole de pe reţeaua socială în articole de pe bloguri şi de pe site-urile de ştiri. Opţiunea testată iniţial pe un număr limitat de site-uri este disponibilă începând de astăzi pentru toată lumea.
Posturile embadabile aduc o nouă dimensiune socială pentru Facebook şi transformă reţeaua socială într-un loc important pentru publisheri şi cei care caută conţinut online.
Mişcarea a fost anticipată de introducerea #hashtag-urilor pe varianta desktop, iar de curând şi pe mobil. Până acum, dacă voiam să link-uim către o postare, trebuia să o facem simplu, fără o componentă vizuală.
În acest moment, postările pot fi introduse în articole cu ajutorul săgeţii din dreptul fiecărui articol public de pe reţeaua socială. Mai jos puteţi vedea unde se găseşte opţiunea.
După ce aţi făcut acest lucru, vi se va deschide o fereastra pop up cu o previzualizare a articolului şi codul de incorporare în text. Vizitatorii site-ului vor putea da Like la pagina respectivă, vor putea da Like la postare, iar autorii se vor putea promova mai bine.
Cei care vor să-şi facă site-ul să funcţioneze cu Embedded Post trebuie să intre pe site-ul de programatori al Facebook, unde li se oferă plugin-ul necesar.
Puteţi să-l accesaţi aici.