Mi-a povestit zilele trecute un tânăr manager, recent adus într-o nouă companie, despre provocările sale din primele 30 de zile. Ne întâlnisem pentru a-i oferi feedback de dezvoltare pe profilele sale de leadership Hogan.
Discutam despre valori şi forţe motivaţionale, despre comportamente şi stiluri de lucru şi despre exagerările comportamentale care pot apărea în condiţii de presiune. În acest context, l-am întrebat cum au fost primele 30 de zile în noul rol.
Primele gânduri au fost legate de impactul dintre valorile proprii și cultura organizației în care a intrat. Venea după 6 ani de lucru într-o companie de bunuri de larg consum, cu rulaj rapid, unde viteza de reacție, asumarea de riscuri, concentrarea pe profit, spiritul competitiv și atenția deosebită față de performanță erau elemente cheie ale succesului.
În noua cultură organizațională, accentul era pus mai degrabă pe analiză, pe a menține un status quo, pe a păstrarea și proteja oamenii vechi din companie și a valoriza loialitatea uneori mai mult decât meritele și performanța.
Citeste mai mult pe cariereonline.ro