Astăzi, Compania Naţională de Căi Ferate CFR organizează la Bursa Română de Mărfuri (BRM) o licitaţie publică cu strigare pentru închirierea a 14 secţii de cale ferată care aparţin infrastructurii feroviare neinteroperabile. Printre ele, şi tronsonul Buzău-Berca, despre care se ştie că ar aparţine Grup Feroviar Român.
Compania Naţională de Căi Ferate CFR organizează la Bursa Română de Mărfuri (BRM), o licitaţie publică cu strigare pentru închirierea a 14 secţii de cale ferată care aparţin infrastructurii feroviare neinteroperabile. Printre ele se află şi tronsonul Buzău-Berca despre care se ştie că ar aparţine Grup Feroviar Român (GFR), deţinut de omul de afaceri Gruia Stoica. Tronsonul respectiv era obţinut tot printr-o închiriere la o licitaţie anterioară a CFR. Practic, din câte se pare, CFR a renunţat definitiv la tronsonul Buzău-Berca. Compania oferă, însă, posibilitatea operato- rilor economici, desemnaţi câştigători, să preia şi personalul CFR existent sau care îşi desfăşoară activitatea pe secţia sau grupul de secţii aferent necesar pentru asigurarea pachetului minim social existent la momentul închirierii, în conformitate cu prevederile legislative. Tronsonul care face legătura cu nordul judeţului se află la această oră sub bagheta zonei private. Asta pentru că, după cum se cunoaşte, pe ruta de călători Berca-Nehoiu operează un alt gigant feroviar din România: Transferoviar Grup (TFG). ●
Astăzi, Compania Naţională de Căi Ferate CFR organizează la Bursa Română de Mărfuri (BRM) o licitaţie publică cu strigare pentru închirierea a 14 secţii de cale ferată care aparţin infrastructurii feroviare neinteroperabile. Printre ele, şi tronsonul Buzău-Berca, despre care se ştie că ar aparţine Grup Feroviar Român.
Compania Naţională de Căi Ferate CFR organizează la Bursa Română de Mărfuri (BRM), o licitaţie publică cu strigare pentru