Praktiker va incepe sa livreze produse pe Internet, printr-o platforma dedicata, la mijlocul anului 2014, a declarat, pentru Wall-Street.ro, Mirela Ochiana, director de marketing al companiei germane de bricolaj.
Platforma este in prezent in lucru si va face parte din recent relansatul site al companiei.
Alexandru Cernatescu, CEO la agentia de digital Infinit Solutions, companie care a realizat site-ul Praktiker, spune ca „portalul a fost construit, de la inceput, astfel incat sa poata suporta o astfel de platforma in urmatoarele faze de dezvoltare”.
Oficialii companiei de bricolaj nu au oferit o investitie exacta in proiect, spunand doar ca „s-a incadrat in bugetul alocat”.
„In acest moment prezentam in online doar ofertele speciale si promotiile pe care le avem si pe care le consideram importante pentru clienti. Clientul nostru inca functioneaza pe principiul «Search online and buy offline» (cauta online si cumpara offline – n.r.). Ca si numar de produse disponibile online, acesta variaza de la o promotie la alta: de la circa 1.000 produse pana la 5.000 – 6.000”, puncteaza directorul de marketing al companiei.
1. Ai cumpara produse de bricolaj de pe Internet? Absolut, nu vad de ce nu! Depinde de mai multi factori - viteza livrarii, cost suplimentar, modalitati de plata Nu, prefer sa ma plimb in magazin, imi place aceasta experienta. Doar cand nu sunt "in zona" unui magazin fizic cu specific.
In pregatirea lansarii magazinului online, oficialul companiei spune ca vor continua sa ofere promotii dedicate exclusiv clientilor de pe Internet. Citeste si:GolinHarris castiga contul PraktikerCriza in bricolaj: Praktiker renunta la unele tariPraktiker intra in retailul online
„Am inceput sa organizam promotii dedicate exclusiv clientilor din online de anul acesta. Am avut, de exemplu, voucherul de 20 de lei la lansarea s