La Brno este pauză între cele două sesiuni de antrenamente libere, prilej pentru a vă prezenta detalii despre modul în care s-au ”pregătit” cehii pentru turiştii care vin la Grand Prix:
UPDATE 12:40 S-a încheiat şi prima sesiune de antrenamente de la Moto2, piloţii revin acum la garaj. Cei mai buni timpi au fost scoşi de:
Liderul clasamentului, britanicul Scott Redding, a obţinut abia al 14-lea timp, cu 1.355 secunde mai slab decât al lui Espargaro.
Câteva detalii despre circuitul de la Brno. A fost reasfaltat în 2008, iar suprafaţa pistei (5,403 km lungime) este foarte abrazivă, motiv pentru care stresul pe gumele spate este uriaş în regim de cursă. Sunt opt viraje de dreapta şi şase de stânga, motiv pentru care Bridgestone oferă variante asimetrice de cauciucuri spate.
UPDATE 12:25 Extras din interviu acordat de Nicky Hayden pentru ProSport: ”săptămâna trecută am fost bătut cu 40 de secunde de băieţii din top, aşa că la Brno îmi propun să nu mai fie o aşa mare diferenţă. Poate am noroc şi plouă!”. Ei bine, până acum nu a plouat şi cel mai bun timp al lui Nicky este cu 1.332 secunde mai slab decât al liderului. Toate şansele să fie din nou la 40 de secunde în spate la finalul cursei de duminică, din păcate.
Scuterul este principalul mijloc de locomoţie în paddock-ul de pe circuitul de la Brno. Dacă Valentino Rossi şi Jorge Lorenzo au venit la conferinţa de presă la ghidon, cu ofiţerii de presă pe locul pasagerului, liderul campionatului mondial a ales varianta comodă. Astfel, Marc Marquez, copilul-minune al motociclismului, cel mai rapid pilot din lume în acest moment, pilotul cu cel mai spectaculos şi totodată periculos stil de pilotaj, omul care este văzut drept urmaşul lui ”Il Dottore” a preferat să se lase pe mâna unui membru ale echipei Repsol Honda (foto jos).
UPDATE 12:15 Piloţii de la clasa MotoGP au revenit în