LG Electronics (LG) a lansat astăzi campania Play & Share LG G2, o campanie interactivă online care le oferă consumatorilor oportunitatea de a vedea care sunt cele mai noi caracteristici ale celui mai recent smartphone LG înainte ca dispozitivul să fie disponibil publicului larg.
Play & Share LG G2 va permite consumatorilor să testeze noul LG G2 fără să fie nevoiţi să viziteze un magazin de profil. Astfel, consumatorii vor avea şansa de a vedea cele mai importante caracteristici ale noului LG G2, următoarele funcţii fiind demonstrate virtual:
KnockON opreşte şi porneşte dispozitivul atingând ecranul de două ori;
Audio Zoom îţi permite, în timpul înregistrării video, să te concentrezi pe
anumite sunete;
Camera de 13MP cu Stabilizator de Imagine Optic este dotată cu o
tehnologie care previne fotografierea neclară, astfel permiţând imagini mai clare, mai luminoase şi mai precis realizate în mişcare sau într-un mediu întunecat;
Guest Mode protejează intimitatea celui ce deţine telefonul, afişând numai aplicaţii preselectate când vizitatorii au acces la telefon prin intermediul un şablon de deblocare secundar;
Capture Plus permite salvarea unei pagini întregi într-o singură imagine, chiar dacă pagina este mai mare decât ecranul în sine;
QuickRemote conferă LG G2 abilitatea nu numai de a controla anumite dispozitive casnice, dar şi de a prelua funcţiile telecomenzilor convenţionale şi poate fi personalizat pentru a opera dispozitive multiple folosind o amplasare flexibilă şi taste multiple.
Participanţii în campania interactivă online pot câştiga premii folosindu-se de reţelele sociale, precum Facebook şi Twitter, premiile constând în noul LG G2, cască bluetooth LG şi card-uri cadou Google Play Store.
Campania ‘Play & Share LG G2’ se va desfăşura între 21 august şi 11 septembrie 2013. @N_P