Foto: Mediafax Foto, Gareth Everett
AUDIENȚE. Meciul Swansea – Petrolul a avut audiențe sub emisiunea Burlacul, de pe Antena 1, la nivel urban și pe publicul comercial. Partida de pe Pro TV a fost pe primul loc (la o diferență mică), doar la nivel național.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele de pe intervalul partidei Swansea – Petrolul:
NAȚIONAL. Partida de fotbal de pe Pro TV a fost urmărită, în medie pe minut, de 1,08 milioane de telespectatori. Pro TV a fost pe prima poziție, la o diferență de 30.000 de telespectatori în fața Antenei.
URBAN. Burlacul de pe Antena 1 a fost văzut de aproape 650.000 de orășeni, cu aproape 100.000 de telespectatori în plus în fiecare minut, pe intervalul meciului Swansea – Petrolul. Clasamentul: Antena 1, Pro TV, Acasă. De remarcat poziția numărul cinci la oraș, deținută de postul de știri România TV.
COMERCIAL. Meciul de pe Pro TV a fost după Antena 1 și pe publicul comercial. Astfel, meciul înregistra o medie pe minut de 272.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani (4,9 rating). Pe intervalul meciului, Antena 1 avea, cu Burlacul, 334.000 de persoane din targetul commercial (6 rating).
Audiența posturilor TV pe intervalul meciului Swansea – Petrolul, la nivel NAȚIONAL:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV pe intervalul meciului Swansea – Petrolul, la nivel URBAN:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momen