Petre Şandru este numit în funcţia de market operations director pentru România şi Moldova, o poziție creată în noua structură a regiunii Europa de Sud-Est din cadrul Coca-Cola. Șandru va prelua responsabilitățile noii funcții de la 1 septembrie şi îi va raporta direct lui Vikas Chawla, care, din octombrie, va gestiona şi businessul din România.
Noua poziţie a lui Petre Şandru (foto) survine în urma reorganizării, de la 1 august, a Central Southern Europe (CSE) Business Unit, prin trecerea de la cinci regiuni la patru, fiecare dintre acestea reflectând regiunile recent anunţate ale Coca-Cola Hellenic.
În noua sa funcție, Petre Șandru va fi responsabil de întreaga activitate a Coca-Cola din România și Moldova și îi va raporta direct lui Vikas Chawla, franchise operations director pentru regiunea Europa de Sud-Est, numit în această funcție începând cu 1 octombrie.
În aria de responsabilitate a lui Șandru vor fi gestionarea în parteneriat cu îmbuteliatorii a operaţiunilor comerciale și dezvoltarea strategiilor de optimizare a vânzărilor şi profitabilității, coordonarea procesului de planificare pe termen mediu și lung din fiecare ţară, precum și definirea și implementarea strategiilor de marketing și comunicare pentru cele două țări.
”Există două aspecte foarte importante în contextul economic actual din Europa Centrala și de Est,și implicit, și în Romania de care voi ține cont în noua poziție. Primul este relevanța produselor și a strategiei aplicate pentru consumatori, într-un efort de a ajunge cât mai aproape de necesitățile și valorile acestora. De asemenea, mă voi preocupa de creșterea nivelului de atașament al echipei față de valorile și mărcile companiei”, a declarat Petre Șandru după numirea în noua poziție.
Cu o experienţă de 8 ani în cadrul Coca-Cola, el a fost responsabil până în prezent de activi