Facebook a anunţat un parteneriat important cu site-ul de poze de stock Shutterstock, care va ajuta firmele şi afacerile mici să îşi ilustreze mai bine reclamele cu poze bune. Mişcarea face parte din strategia Facebook de a integra mai bine în fluxurile utilizatorilor.
Parteneriatul dintre Facebook şi Shutterstock a fost anunţat pe blogul companiei care are o bază de date de imagini refolosibile enormă. Facebook va oferi imaginile către clienţii de publicitate, care vor putea alege din 25 de milioane de imagini pentru a le folosi la ilustrarea reclamelor.
Shutterstock va fi integrat în uneltele de creare de reclame de la Facebook, iar publicitarii vor putea testa mai multe imagini, inclusiv pozele lor, pentru a ajunge la un rezultat ideal.
Opţiunea va ajunge pe Facebook pentru toată lumea în următoarele săptămâni.
În momentul când a lansat noul News Feed şi variantele mobile din ultima perioadă, Facebook şi-a făcut intenţiile cunoscute: integrarea reclamelor cât mai bine în flux. Astfel, utilizatorii nu ar trebui să simtă diferenţa dintre utilizatori care le sunt prieteni şi postările sponsorizate.
Deoarece până acum advertiserii alegeau imaginile, diferenţele de calitate puteau fi mari. Acum, ei pot alege dintr-o librărie de poze uriaşă.