Popularitatea bazata pe recomandari nu a aparut odata cu Facebook-ul. China a stiut sa se foloseasca de ea de zeci de ani, inventand chiar un mecanism propriu de promovare.
Daca in alte parti ale lumii oamenii se feresc de aglomeratia de pe strada si de publicitatea tipatoare, chinezii aleg magazinul in care sa intre dupa un criteriu cat se poate de simplu: marimea cozii de la intrare. In opinia lor, cu cat numarul celor care asteapta la rand este mai mare, cu atat magazinul ar trebui sa fie mai bun.
Cozile sunt un simbol puternic in China, scrie Business Insider. Generatiile mai vechi le asociau cu ritualurile erau socialiste, asteptarea la ghisee sau in locurile unde stateau la rand sa primeasca ratii de hrana in schimbul unor cupoane.
Integral pe incont.ro
Foto: globaltimes.cn Tag-uri: coada, magazin, China
Popularitatea bazata pe recomandari nu a aparut odata cu Facebook-ul. China a stiut sa se foloseasca de ea de zeci de ani, inventand chiar un mecanism propriu de promovare.
Daca in alte parti ale lumii oamenii se feresc de aglomeratia de pe strada si de publicitatea tipatoare, chinezii aleg magazinul in care sa intre dupa un criteriu cat se poate de simplu: marimea cozii de la intrare. In opinia lor, cu cat numarul celor care asteapta la rand este mai mare, cu atat magazinul ar trebui sa fie mai bun.
Cozile sunt un simbol puternic in China, scrie Business Insider. Generatiile mai vechi le asociau cu ritualurile erau socialiste, asteptarea la ghisee sau in locurile unde stateau la rand sa primeasca ratii de hrana in schimbul unor cupoane.
Integral pe incont.ro
Foto: globaltimes.cn Tag-uri: coada, magazin, China