Parlamentarii români sunt practici şi preferă maşinile germane, faimoase pentru fiabilitatea lor. Dintre cele aproximativ 500 de autoturisme pe care le deţin aleşii, 26% sunt mărci nemţeşti, potrivit unei analize făcute de ziare.com. Sunt însă şi parlamentari cu gusturi exotice sau colecţionari.
Cea mai impresionantă colecţie de maşini o deţine de departe senatorul liberal Călin Popescu Tăriceanu. Pentru fostul prim-ministru nu este importantă marca maşinii, ci vechimea. Astfel, liberalul are patru maşini de colecţie, dintre care cea mai veche a fost fabricată în 1955. Tot fostul premier a ţinut să aibă în garaj şi un autovehicul românesc, marca ARO, produs acum 39 de ani.
Pentru alţi aleşi, dimpotrivă, sunt importante marca şi preţul. Prin urmare, independentul Viorel Blăjuţ deţine un Bentley Continental fabricat în 2006, pedelistul Mircea Lubanovici se mândreşte cu două maşini marca Lexus, iar Gheorghe Neţoiu de la PSD cu două Porsche şi cu două BMW-uri.
Există şi o a treia categorie de parlamentari care au nostalgia perioadei comuniste. De exemplu, Gheorghe Marin de la PSD are în posesie un Trabant fabricat în 1980. Iar Corneliu Popescu are şi el un IMS, precursorul SUV-ului românesc ARO, fabricat în 1970.
(Sursa: realitatea.net) Parlamentarii români sunt practici şi preferă maşinile germane, faimoase pentru fiabilitatea lor. Dintre cele aproximativ 500 de autoturisme pe care le deţin aleşii, 26% sunt mărci nemţeşti, potrivit unei analize făcute de ziare.com. Sunt însă şi parlamentari cu gusturi exotice sau colecţionari.
Cea mai impresionantă colecţie de maşini o deţine de departe senatorul liberal Călin Popescu Tăriceanu. Pentru fostul prim-ministru nu este importantă marca maşinii, ci vechimea. Astfel, liberalul are patru maşini de colecţie, dintre care cea mai veche a fost fabricată în 1955. Tot fostul premier a ţinut s