Poate ca in luna si jumatate cat a fost plecat Crin Antonescu si-a pus la punct intreaga campanie electorala, pe care altfel Ponta si Basescu oricum au inceput-o in lipsa sa.
E posibil ca in timpul cat a lipsit din viata politica presedintele Senatului sa fi negociat aliante si sa fi semnat parteneriate politice externe strategice, pasi esentiali pentru succesul campaniei spre Cotroceni. Este posibil orice, asa cum se prea poate ca liderul liberalilor sa se fi odihnit ceva mai mult. Si atat.
Singura problema care aduce atingere interesului public este propunerea pe care liberalii trebuie sa o faca la ministerul Transporturilor. Daca strategia de imagine a lui Crin Antonescu este sa sublinieze cu o tusa si mai groasa ideea ca procurorii DNA ai Laurei Codruta Kovesi sunt de fapt ai lui Traian Basescu si din cauza asta stau calare aproape exclusiv pe ministrii si parlamentarii liberali, atunci propunerea lui Nini Sapunaru se incadreaza perfect in scenariul mentionat.
O firma la care deputatul PNL Nini Sapunaru a fost actionar este deja cercetata de procurorii DNA. Si oricat s-ar apara fostul sef al vamilor, ambele tabere de sustinatori si-au format deja parerea. Desi Sapunaru a renuntat la actiuni in urma cu doar cateva saptamani, cercetarea procurorilor DNA include propunerea lui Antonescu pentru Transporturi in tiparul deja format la nivelul mentalului colectiv.
Din doua oamenii vor crede una: ori intr-adevar procurorii stau cu ochii doar intr-o parte, mai exact doar pe oamenii din PNL, uitand total de pagubele produse de ministrii PDL in timpul guvernarii lor; ori liberalii nu isi promoveaza decat oameni corupti in functiile de ministri, Crin Antonescu avand si aici un meci de jucat la nivelul relatiei cu Ponta si PSD. Daca asta ar fi modelul pe care paseste PNL, atunci sondajele de opinie ar trebui sa-i spuna daca stra