Vânzările înregistrate de către constructorul auto nipon Toyota în România s-au diminuat, în primele şase luni din 2013, cu 6,71%, în timp la modelul Auris s-a consemnat o creştere de 22,5%, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2012, arată datele oficiale ale importatorului pe plan local a mărcii, preluate de Agerpres in pagina electronica.
Astfel, în intervalul ianuarie-iunie a.c., au fost comercializate în România 1.126 de unităţi Toyota (Passanger Car + Light Comercial Vehicle), în scădere cu 6,71% faţă de primul semestru din anul anterior, când au fost vândute 1.207 de exemplare. Din acest total, modelul Auris a fost preferat de către 250 de români, mai mult cu 22,5% comparativ cu ianuarie-iunie 2012, interval în care se comercializaseră 204 unităţi.
Noua generaţie Auris de la Toyota este disponibilă în România, începând din februarie 2013, atât în varianta clasică de motorizare, cât şi în versiune hibrid, preţul de lansare fiind de 14.508 euro (TVA inclusă). Maşina are cinci uşi, o lungime de 4,27 metri (cu trei centimetri mai mult faţă de modelul actual), un ampatament nemodificat (2,6 metri) şi o înălţime de 1,46 metri (cu 5,5 centimetri mai puţin decât la actuala versiune).Ca nivel echipare, Auris dispune de trei versiuni: Terra (standard), Luna şi Sol.
Varianta standard de echipare are în dotare la interior, printre altele, aer condiţionat Single cu reglare automată, scaun şofer&pasageri încălzite, scaun şofer cu suport lombar reglabil electric, Radio CD&MP3 cu patru boxe, geamuri electrice faţă. La exterior, în dotarea stardard, maşina beneficiază de oglinzi exterioare reglabile electric, lumini de drum permanente cu tehnologia LED, faruri cu funcţie follow me home.
În plus, noua Toyota Auris este prevăzută cu nouă airbaguri SRS, precum şi sisteme de anti-blocare a roţilor la frânare (ABS) cu sistem de distribuţie electronică a f