La capătul unei şedinţe de aproape trei ore, liberalii au lansat ieri două propuneri pentru Ministerul Transporturilor: deputatul Nini Săpunaru şi europarlamentarul Ramona Mănescu, urmând ca premierul să aleagă. Cum despre primul nume apăruseră deja informaţii că ar avea ceva probleme cu procurorii anticorupţie, iar cel de-al doilea nume nu are nici o legătură cu domeniul transporturilor sau cu administraţia centrală, se vede treaba că liberalii au reale dificultăţi în a găsi oameni competenţi, integri şi cu o imagine publică bună. De altfel, nominalizarea Ramonei Mănescu la MT vine după ce vicepreşedintele PNL Relu Fenechiu a fost condamnat la cinci ani de închisoare cu executare, iar cel propus să-i ia locul, un alt vice liberal, Ovidiu Silaghi, este bănuit că ar fi făcut trafic de influenţă şi ar fi primit 200.000 de euro mită, motive pentru care DNA a cerut Camerei Deputaţilor să aprobe începerea urmăririi penale.
Ironii tăioase, în locul comunicării
De la înfiinţarea USL încoace, Victor Ponta şi Crin Antonescu nu au pierdut nici o ocazie să spună cât de bine se înţeleg ei şi cum se consultă ori de câte ori trebuie luată o decizie importantă pentru Uniune sau pentru guvernare. Ei bine, şefia Ministerului Transporturilor pare să fi dinamitat relaţia bună a celor doi lideri, fiind evident pentru oricine a urmărit evoluţiile din ultimele zile că premierul Victor Ponta a încercat să câştige electoral de pe urma incapacităţii liberalilor de a veni cu o nominalizare potrivită, de natură să nu ridice semne de întrebare. Să vedem cum au decurs lucrurile. Mai întâi, deputatul Nini Săpunaru a ieşit din proprie iniţiativă, cu două zile înainte de şedinţa oficială a conducerii PNL, să spună că Crin Antonescu i-a propus să fie ministru şi că el a acceptat oferta. Ştirea a fost confirmată de Crin Antonescu, liderul liberal admiţând că nu a vorbit cu premierul Vi