Pe premier îl frige rău de tot situația CFR Marfă, fapt pentru care salvarea lui ar fi numirea unui ministru la transporturi care să-l scape de problemă. Cum portofoliul aparține liberalilor, zilele astea s-au tot frământat lucrurile în așa fel încât era cât pe ce să-l reînvie pe Nini Săpunaru, mai cunoscut ca șeful vămilor decât ca politician liberal. De altfel, Nini Săpunaru s-a și grăbit să anunțe nominalizarea sa de către președintele partidului, deși ar fi trebuit să aștepte decizia Biroului Permanent Național, for în cadrul căruia decizia nominalizării la transporturi ar fi trebuit luată.
Numai că Săpunarului i-a fost atât de drag să devină ministru, încât și-a pierdut și răbdarea, și uzul rațiunii. Pentru că după el atârnă mai multe tinichele care zornăie rău de tot, premierul i-a transmis lui Antonescu portretul robot al viitorului ministru, care nu semăna deloc cu CV-ul lui Săpunaru. Așa se face că a apărut a doua variantă în persoana europarlamentarului Ramona Mănescu, liberală cu un CV impresionant și colegă chiar cu soția președintelui și a premierului. Din punct de vedere al portretului, d-na Mănescu ar corespunde , ar avea și imagine bună așa cum îi place premierului, dar nu se știe dacă va avea și cunoștințele necesare pentru a conduce un minister atât de controversat, din care toți miniștrii au plecat cu probleme penale. Dacă Ramona Mănescu, al cărei soț este primarul sectorului 6 și este și el liberal din tată în fiu, va ajunge ministru, nu cred că-i va fi ușor, pentru că experiența de la Uniunea Europeană n-o va ajuta cu nimic. Meseria domniei sale de jurist o poate feri cel mult de pușcărie, dar la acest minister nu cred că e suficient să te ferești doar de gratii.
Poate că, dacă va fi ministru, d-na Mănescu va ajuta la găsirea contractului cu Bechtel, rătăcit de nu se știe cine. Cum probabil Mănescu va fi în final propunerea la tr