România ocupă poziţia a 15-a în topul celor mai importante pieţe din lume pentru grupul spaniol Inditex, proprietarul Zara, cel mai important retailer de modă de la nivel mondial după cifra de afaceri de 16 mld. euro anul trecut.
Astfel, cu un total de 88 de magazine, piaţa locală se află în top alături de pieţe dezvoltate precum Germania (91 de magazine) sau Marea Britanie (95), unele dintre cele mai dezvoltate economii ale lumii, cu o populaţie de patru şi respectiv de trei ori mai mare decât cea a României, dar şi cu o putere de cumpărare mai mare.
Piaţa locală se află pe locul 15 la nivel mondial dintr-un total de 86 de pieţe. Primul loc este ocupat de piaţa-mamă, Spania, care conduce detaşat cu 1.900 de magazine.
Prin comparaţie cu vecinii din regiune, România stă mult mai bine, numărul magazinelor fiind de 3-4 ori mai mare decât în Cehia şi Ungaria deşi puterea de cumpărare este mai mică.
Spaniolii, prezenţi pe piaţa locală cu şapte dintre cele opt branduri din grup, s-au dezvoltat puternic în România, ajungând în ultimii ani să se afle pe prima poziţie în topul celor mai mari retaileri, la mare depărtare de următorul clasat. Continuarea pe ZFCorporate
România ocupă poziţia a 15-a în topul celor mai importante pieţe din lume pentru grupul spaniol Inditex, proprietarul Zara, cel mai important retailer de modă de la nivel mondial după cifra de afaceri de 16 mld. euro anul trecut.
Astfel, cu un total de 88 de magazine, piaţa locală se află în top alături de pieţe dezvoltate precum Germania (91 de magazine) sau Marea Britanie (95), unele dintre cele mai dezvoltate economii ale lumii, cu o populaţie de patru şi respectiv de trei ori mai mare decât cea a României, dar şi cu o putere de cumpărare mai mare.
Piaţa locală se află pe locul 15 la nivel mondial dintr-un total de 86 de