Nominalizarea pe care PNL trebuie să o facă, duminică, oficial, pentru portofoliul Transporturilor, ca urmare a retragerii lui Ovidiu Silaghi, se dovedeşte a fi o nouă piatră de încercare pentru USL şi pentru colaborarea dintre Victor Ponta şi Crin Antonescu, dar şi un nou măr al discordiei.
Până în momentul de faţă, în USL s-a jucat un joc al tatonărilor, care a avansat de la comunicarea, pe surse, a unor scenarii privind o nouă numire la Transporturi la "aruncarea" pe piaţă a variantei "neoficiale" Nini Săpunaru.
Pe acest subiect au existat trei comunicatori: Nini Săpunaru (care a anunţat, într-o intervenţie telefonică la Realitatea Tv, că a acceptat propunerea lui Antonescu de a prelua Transporturile), Crin Antonescu (care a precizat, pentru gândul.info, că nu a discutat cu Ponta, dar că Săpunaru e o propunere cu multe şanse) şi Victor Ponta ( care a menţionat, pentru MEDIAFAX, că aşteaptă de la PNL o persoană cu experienţă politică şi imagine foarte bună pentru ministerul Trasporturilor şi că oficial nu a respins un nume deoarece nu a primit o propunere oficială).
Comunicarea Ponta-Antonescu, doar prin intermediul presei
Comunicarea în USL s-a desfăşurat, aşadar, numai prin intermediul presei, fapt menţionat explicit de liderul PNL, Crin Antonescu, care a spus că nu a discutat cu Ponta despre nominalizarea lui Săpunaru.
Neoficial, însă, propunerea lui Antonescu de a-l numi pe Nini Săpunaru la Transporturi a stârnit reacţii de respingere în PSD, la nivelul unor lideri, dar şi la nivelul premierului Victor Ponta.
Imediat după anunţul lui Săpunaru, surse politice au precizat pentru MEDIAFAX că premierul Victor Ponta nu este de acord cu propunerea ca Nini Săpunaru să preia postul de ministru al Transporturilor şi i-a cerut preşedintelui PNL, Crin Antonescu, o altă nominalizare pentru acest portofoliu.
Ponta: Poate PNL fa