Grupul german Metro Cash&Carry, unul dintre cei mai mari trei jucători din comerţul modern local, a semnat peste 700 de contracte de franciză pentru deschiderea de magazine tradiţionale LaDoiPaşi.
„În prezent, reteaua magazinelor LaDoiPaşi numără 613 magazine, dintr-un total de peste 700 de contracte încheiate“, afirmă reprezentanţii Metro Cash&Carry. La finalul anului trecut reţeaua avea circa 500 de magazine. Cu un total de peste 600 de unităţi sub brandul LaDoi Paşi, aceasta este cea mai extinsă reţea de comerţ din România. Prin comparaţie, Mega Image - cel mai extins lanţ din comerţul modern local - are mai puţin de 250 de unităţi.
Lanţul de cash&carry a lansat acest program care se adresează celor circa 150.000 de jucători din comerţul tradiţional, o piaţă de 7-8 mld. euro, în primăvara anului trecut într-o perioadă în care magazinele de bloc şi chioşcurile trag obloanele în contextul crizei şi al expansiunii agresive a lanţurilor de supermarketuri şi a magazinelor de tip discount. Decizia Metro Cash&Carry de a lansa acest proiect este justificată de faptul că aceste magazine tradiţionale sunt de fapt clienţii lanţului german şi dispariţia lor conduce la scăderea businessului.
Reprezentanţii Metro Cash&Carry nu precizează câte magazine mai doresc să deschidă în acest an.
Citiţi mai multe pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 27.08.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact