Mediafax Group anunţă lansarea unui program de sprijin şi promovare pentru start-up-uri şi antreprenori la începutul proiectului lor - M.incubator - care îşi propune să găsească proiecte cu potenţial şi să adauge la ele expertiza grupului, forţa sa de marketing şi, dacă e nevoie, inclusiv capital.
"Căutăm idei bune şi proiecte în fază de start-up, pentru a le ajuta să ajungă mai devreme pe piaţă şi mai repede sus, în atenţia clienţilor şi consumatorilor. Credem că în România sunt nenumărate exemple de vizionari şi companii cu proiecte de business realiste şi inovatoare, cărora le lipseşte doar un partener puternic pentru a reuşi. Pe ei îi aşteptăm să se înscrie pe mincubator.ro", spune Cosmin Ghinea, director de dezvoltare al Mediafax Group.
Orice start-up românesc poate aplica la M.incubator cu un proiect din domeniile: servicii, aplicaţii de mobil, e-commerce sau cu proiecte de conţinut original. Este vorba de proiecte aflate la început de drum, adresate pieţei româneşti, dar sunt luate în calcul şi relansări care propun o nouă abordare a pieţei sau produse noi cu potenţial de dezvoltare, inclusiv pe piaţa internaţională. Se caută oameni capabili să convingă, buni vânzători, proiecte şi formate de content original, servicii care pot cuceri piaţa locală sau globală.
"Echipa Mediafax Group oferă celor implicaţi un sediu în cadrul companiei, de unde vor putea lucra, publicitate (clienţii reţelei de media numarul 1 din România, vor deveni şi clienţii partenerilor M.incubator), resurse IT (servere, hosting, software), capital şi soluţii", spune Cosmin Ghinea. La acestea se adaugă consultanţa de afaceri, studii şi cercetari de piaţă, pentru ca antreprenorii să se poată concentra la viziunea lor, totul pentru a transforma aceste proiecte în business-uri profitabile.
Parteneriatul include de la bun început o participare a Grupului Mediafax, ca