Poşta Română vrea să vândă servicii și produse ale operatorilor de comunicații. Operatorul poștal intenţionează extinderea gamei de servicii şi produse distribuite prin sistemul poştal, prin încheierea de parteneriate comerciale cu firmele care sunt interesate de accesul în reţeaua poştală. Propunerile de colaborare pot fi transmise în perioada 1-30 septembrie. Compania va lansa, în cadrul proiectului conceptul „Ghişeului Telecom”, un spaţiu dedicat vânzării serviciilor şi produselor oferite de către operatorii de comunicaţii. Totul se va face prin intermediul reţelei naţionale de oficii poştale.
La începutul acestei luni, Poşta Română anunța că își propune extinderea portofoliului prin introducerea de servicii financiar-bancare, urmând să prezinte proiectul, până în 6 septembrie, băncilor interesate.
Operatorul poștal a mai anunţat că începând cu ultimul trimestru al acestui an va introduce sistemul de franciză poştală, astfel persoanele fizice sau juridice interesate vor putea furniza servicii de profil sub brandul Poşta Română.
Compania se află în proces de restructurare şi modernizare, vizând creşterea veniturilor și totodată reducerea cheltuielilor şi diminuarea datoriilor istorice. Poşta este cel mai mare operator local de profil şi are o reţea teritorială de peste 5.600 de unităţi poştale, dintre care 1.100 informatizate.
sursa: realitatea.net
URL scurt: http://alba24.ro/?p=228316
Poşta Română vrea să vândă servicii și produse ale operatorilor de comunicații. Operatorul poștal intenţionează extinderea gamei de servicii şi produse distribuite prin sistemul poştal, prin încheierea de parteneriate comerciale cu firmele care sunt interesate de accesul în reţeaua poştală. Propunerile de colaborare pot fi transmise în perioada 1-30 septembrie. Compania va lansa, în cadrul proiectului conceptul „Ghişeului Telecom”, un spaţiu dedicat