Președintele Consiliului Județean Caraș-Severin a pus starea de degradare în care se află majoritatea drumurilor din județul pe care îl conduce pe seama ‘aventurii manageriale‘ a fostului ministru al Dezvoltării şi Turismului, Elena Udrea, aventură numită PNDI, adică Planul Naţional de Dezvoltare a Infrastructurii, lansat în 2010.
Declarația a fost făcută astăzi într-o conferinţă de presă susţinută la Reşiţa de către liderul CJ Caraș-Severin, Sorin Frunzăverde.
Toate drumurile judeţene din Caraş-Severin, cu excepţia drumurilor Reşiţa – Grădinari, Reşiţa – Văliug şi Caransebeş – Muntele Mic, au intrat, în acea perioadă, în administrarea Ministerului Dezvoltării.
‘Noi timp de doi ani şi jumătate nu am primit niciun fel de finanţare pe aceste drumuri. Din cauza acestei aventuri, prin care PNDI, pe credit furnizor, vroia să asfalteze inclusiv drumurile judeţene, s-a dovedit a fi un eşec total. Au scos la licitaţie pachete atât de mari, grupate pe două judeţe, încât nicio firmă nu a putut obţine de la bancă scrisoarea de garanţie. Este doar unul din aspectele guvernării dezastruoase din acea perioadă’,
a declarat Sorin Frunzăverde.
În prezent, există documentaţia pentru scoaterea la licitaţie a tuturor drumurilor judeţene, aprecizat Sorin Frunzăverde.
Până în acest moment, au fost finalizate lucrările de asfaltare a drumului Dalboşeţ – Bănia şi se lucrează pe tronsonul – Bifurcaţie drumul naţional – Bozovici – Iablaniţa – Şopotu Nou.
‘Sunt drumuri care au fost scoase la licitaţie şi care au finanţare pe Ordonanţa nr. 28. Avem documentaţie pentru a scoate şi celelalte drumuri judeţene la licitaţie. În plus, pentru zece drumuri judeţene avem documentaţia pregătită şi pe finanţarea europeană din viitorul Program Operaţional Regional. Pe anumite tronsoane de drumuri judeţene, însă, suntem în situaţia în care suntem, şi pentru că, în per