Cota de piaţă a Grupului Lenovo în România s-a dublat, în al doilea trimestru al anului, până la 19,6%, faţă de acelaşi interval din 2012, devenind, astfel, în premieră, lider al pieţei româneşti de PC, conform celor mai recente raportări referitoare la evoluţia pieţei de PC-uri publicate de IDC.
La nivel global, compania a ajuns la o cotă de piaţă globală de 16,7%, în al doilea trimestru calendaristic al acestui an, comparativ cu cele 15 procente din aceeaşi perioadă din 2012.
În regiunea EMEA (Europa/Orientul Mijlociu/Africa), Lenovo a devenit lider de piaţă în zece dintre ţările zonei, inclusiv România, şi cel mai mare furnizor de PC-uri din Europa de Est.
Totodată, veniturile companiei, în EMEA, au crescut cu 18% în perioada aprilie-iunie, până la 1,9 miliarde dolari, ceea ce reprezintă 21% din veniturile globale ale Grupului.
Lenovo este o companie de tehnologie personală cu o cifră de afaceri de 34 miliarde dolari şi cel mai mare producător global de computere personale, care deserveşte clienţi din peste 160 de ţări.
Formată în urma achiziţionării de către Lenovo Group a fostei Divizii de Calculatoare Personale a IBM, compania se află în Topul 500 Fortune şi deţine centre de cercetare importante în: Yamato (Japonia), Beijing (China) şi Raleigh (Carolina de Nord, SUA)