În şase ani, judeţul Botoşani a rămas ultimul din regiune la accesarea de fonduri europene pentru reabilitarea infrastructurii. Asta în ciuda faptului că a fost primul care a depus proiecte în acest sens. Sub conducerea fostului preşedinte al Consiliului Judeţean (CJ) din mandatul 2004-2008, Constantin Conţac, judeţul avea la Agenţia de Dezvoltare Regională Nord- Est 16 proiecte, din care 10 pe infrastructură. Dacă înaintea deschiderii liniilor de finanţare, regula era „primul venit, primul servit”, în 2008, când au început plăţile, Comitetul director al ADR a decis ca proiectele să primească finanţare în funcţie de suprafaţa judeţului. Drept urmare, judeţul Botoşani a fost net dezavantajat, câştigul fiind de partea Sucevei, judeţul de unde provenea preşedintele ADR, Gheorghe Flutur. Astfel, proiectele judeţului au rămas în rezervă, iar în 2013 sunt doar trei proiecte finalizate pe modernizarea drumurilor judeţene, două sunt în stadiul de implementare şi pentru alte trei se aşteaptă finanţare. Cele trei sectoare finalizate sunt Lozna-Dersca-Mihăileni, pe o lungime de 12,85 kilometri, Mihălăşeni-până la DN 24C, pe o lungime de şapte kilometri, şi Cristineşti-Suharău-Oroftiana, cu o lungime de 13 kilometri.
Subiectul este tratat pe larg în ediţia tipărită a ziarului Monitorul de Botoşani.
În şase ani, judeţul Botoşani a rămas ultimul din regiune la accesarea de fonduri europene pentru reabilitarea infrastructurii. Asta în ciuda faptului că a fost primul care a depus proiecte în acest sens. Sub conducerea fostului preşedinte al Consiliului Judeţean (CJ) din mandatul 2004-2008, Constantin Conţac, judeţul avea la Agenţia de Dezvoltare Regională Nord- Est 16 proiecte, din care 10 pe infrastructură. Dacă înaintea deschiderii liniilor de finanţare, regula era „primul venit, primul servit”, în 2008, când au început plăţile, Comitetul director al ADR a dec