* luni, 26 august, CUP Dunărea a debranşat AP 838 din Obor pentru că reprezentanţii asociaţiei au refuzat să încheie grafic de eşalonare a datoriei * ieri, conducerea AP a venit cu o parte din bani, aşa încât compania a reluat frunizarea apei * tot luni s-a încercat debranşarea la AP 759 din Vidin, însă echipa de la debranşări a fost pusă pe fugă de locatari * ieri a revenit cu Poliţia şi a terminat lucrarea de debranşare în paralel cu montarea de cişmele stradale * conducerea CUP Dunărea avertizează şi locatarii din blocurile de la Km 10, cu datorii mari, precum şi pe cei din Făurei că le vine rândul la debranşări, dacă nu reduc rapid din datorii
Compania de Utilităţi Publice Brăila continuă lupta cu asociaţiile de proprietari, cu datorii mari la plata facturilor apă-canal. O a doua etapă de debranşare a unor astfel de blocuri a avut loc chiar la începutul acestei săptămâni, când echipa companiei a venit la AP 838, din cartierul Obor, "din cauza refuzului de a semna angajamentul de eşalonare pe motiv că nu sunt bani deoarece fostul administrator (dl. Mantale) a delapidat fondurile asociaţiei", după cum a explicat directorul CUP Dunărea, Mihail Chiriţă. În urma debranşării, reprezentanţii asociaţiei au venit a doua zi, aşadar marţi, 27 august 2013, la sediul companiei, au semnat angajamentul şi au plătit o parte din bani. "Mai precis, suma de 12.315 lei, lucru ce ne demonstrează că respectiva asociaţie are disponibilitate pentru plăţi eşalonate, fiind rebranşati în cursul zilei de azi (marţi 27 august - n.r.)", a spus Chiriţă.
De altfel şi proprietarii din asociaţia respectivă ne-au semnalat acest caz: "Locuiesc în Bl.26 ce aparţine AP nr. 838 iar, astăzi (luni 26 august - n.r.) la 17.00 când am ajuns acasă de la serviciu am constatat că nu am apă rece. Această stare de fapt se datorează restanţelor la plata întreţinerii. Eu nu sunt restanţ