Piaţa locală de modă este dominată de giganţi internaţionali precum Inditex, proprietarul Zara, H&M sau C&A, fiecare cu afaceri de zeci, chiar sute de milioane de euro, însă în umbra lor s-au dezvoltat alte branduri străine care au încercat să câştige cât mai mult din banii pe care îi cheltuie românii pe haine. Astfel, potrivit calculelor ZF, principalii zece jucători străini de talie medie au circa 100 de magazine şi afaceri de 60 mil. euro, similare celor obţinute de H&M în România anul trecut, dar cu o reţea de patru-cinci ori mai mică.
„Româncele sunt pasionate de modă şi pun accent mare pe felul în care arată. Noi ca piaţă ne încadrăm în stilul sud-european, alături de Italia şi Spania. Acest comportament de cumpărare când vine vorba de haine este o mină de aur pentru retailerii de fashion“, spune Cosmin Ulmean, românul care conduce operaţiunile din România şi Serbia ale germanilor de la Takko. Pe piaţa locală lanţul are 64 de magazine şi afaceri de 26 mil. euro, fiind unul dintre cei mai mari jucători din moda locală. Continuarea pe ZFCorporate
Piaţa locală de modă este dominată de giganţi internaţionali precum Inditex, proprietarul Zara, H&M sau C&A, fiecare cu afaceri de zeci, chiar sute de milioane de euro, însă în umbra lor s-au dezvoltat alte branduri străine care au încercat să câştige cât mai mult din banii pe care îi cheltuie românii pe haine. Astfel, potrivit calculelor ZF, principalii zece jucători străini de talie medie au circa 100 de magazine şi afaceri de 60 mil. euro, similare celor obţinute de H&M în România anul trecut, dar cu o reţea de patru-cinci ori mai mică.
„Româncele sunt pasionate de modă şi pun accent mare pe felul în care arată. Noi ca piaţă ne încadrăm în stilul sud-european, alături de Italia şi Spania. Acest comportament de cumpărare când vine vorba de haine este o mină de aur pentru retailerii