După o absență îndelungată, dl. Antonescu a revenit în țară silit de împrejurări: pur și simplu nu se găsea un ministru al Transporturilor în tot PNL-ul. Așa că a recurs la soluția supremă: o femeie. Cine să salveze un bărbat la ananghie dacă nu o femeie dornică de sacrificiu? Legendele sunt pline de astfel de cazuri iar dna Ramona Mănescu îndeplinea toate condițiile: e soția primarului de la sectorul șase, este europarlamentar, colegă și prietenă cu soțiile dlor Ponta și Antonescu, are imagine bună (chiar elegantă) și n-are pic de experiență în domeniu, ceea ce după opinia dlui Antonescu nici nu contează.
„Competența e pentru funcțiile tehnice”, a zis Crin și, în plus, e relativă: aviatorii nu se pricep la trenuri, ceferiștii nu se pricep la nave, marinarii nu se pricep la avioane – așa încât lanțul incompetențelor este aproape inevitabil. Preferabil e să nu te pricepi la nimic. Atunci ești capabil de orice. Drept care dl. Ponta a acceptat-o pe dna Mănescu înaintea BPN al PNL. Văzând că dl. Ponta a luat-o pe Ramona înainte să i-o dea, dl. Antonescu a fost ușor contrariat de „gestul grațios” al premierului față de soția prietenului său dar s-a stăpânit explicând că: „nu toate partidele au laureați ai premiului Nobel și urmași morali ai lui Coposu, lucrăm cu ce avem”.
Și ce avem mai aproape decât nevestele, finii, copiii, prietenii? Las' că dacă aveam laureați ai premiului Nobel și urmași morali ai lui Coposu, nu se uita nimeni la ei. Că dnii Ponta și Antonescu au sacrificat dama ca să scape de mat, e clar. Ce-a făcut-o însă pe dna Mănsescu să renunțe la leafa de lux de la Bruxelles pentru depoul din București unde să preia eșecul privatizării CFR Marfă, rămâne un mister. De vină, a zis dl. Antonescu, sunt DNA și ANI care distrug în serie reputațiile liberalilor – și asta pentru că „PNL nu coabitează cu Băsescu și PNL nu plătește taxă de protecție un