Compania Cramele Recaş a încheiat un nou contract de distribuţie cu lanţul de magazine Penny Market România, livrând, în această săptămână, prima comandă, informează un comunicat de presă.
Cramele Recaş şi-a atins unul din obiectivele pentru acest an, prin activarea unui nou client de retail cu distribuţie naţională.
Producătorul de vin Cramele Recaş a înregistrat, în primul semestru, o creştere de 23% a afacerilor, la nivelul pieţei autohtone.
Grupul Recaş, mizează în acest an pe o cifră de afaceri consolidată de peste 25 milioane euro, mai mult cu 22% faţă de anul trecut, creştere bazată pe lansarea unor noi produse şi pe majorarea preţului vinului.
F.A. Compania Cramele Recaş a încheiat un nou contract de distribuţie cu lanţul de magazine Penny Market România, livrând, în această săptămână, prima comandă, informează un comunicat de presă.
Cramele Recaş şi-a atins unul din obiectivele pentru acest an, prin activarea unui nou client de retail cu distribuţie naţională.
Producătorul de vin Cramele Recaş a înregistrat, în primul semestru, o creştere de 23% a afacerilor, la nivelul pieţei autohtone.
Grupul Recaş, mizează în acest an pe o cifră de afaceri consolidată de peste 25 milioane euro, mai mult cu 22% faţă de anul trecut, creştere bazată pe lansarea unor noi produse şi pe majorarea preţului vinului.
F.A.