Mihai Georgescu (46 de ani), executivul român care a condus timp de mai bine de două decenii operaţiunile locale ale gigantului american Wrigley, va prelua din luna septembrie poziţia de director general al Kandia Dulce, compania în portofoliul căreia se găsesc branduri precum Rom, Măgura, Kandia sau Primola.
„A fost o decizie uşoară să aleg Kandia Dulce ţinând cont de portofoliul companiei şi de produsele sale. După o lungă perioadă în care m-am ocupat de branduri globale am decis să aleg o companie care are în portofoliu branduri româneşti. Faptul că nume precum Rom sunt în portofoliu a influenţat decizia“, spune executivul care a lucrat pentru Wrigley încă din 1992, anul intrării pe piaţă a americanilor.
În momentul plecării la începutul acestui an Georgescu spunea că vrea să rămână în domeniul FMCG, unde şi-a construit întreaga carieră. Continuarea pe ZFCorporate
Mihai Georgescu (46 de ani), executivul român care a condus timp de mai bine de două decenii operaţiunile locale ale gigantului american Wrigley, va prelua din luna septembrie poziţia de director general al Kandia Dulce, compania în portofoliul căreia se găsesc branduri precum Rom, Măgura, Kandia sau Primola.
„A fost o decizie uşoară să aleg Kandia Dulce ţinând cont de portofoliul companiei şi de produsele sale. După o lungă perioadă în care m-am ocupat de branduri globale am decis să aleg o companie care are în portofoliu branduri româneşti. Faptul că nume precum Rom sunt în portofoliu a influenţat decizia“, spune executivul care a lucrat pentru Wrigley încă din 1992, anul intrării pe piaţă a americanilor.
În momentul plecării la începutul acestui an Georgescu spunea că vrea să rămână în domeniul FMCG, unde şi-a construit întreaga carieră. Continuarea pe ZFCorporate